Thursday 25 August 2011



Hhahaha....komen2 ni lawak. Yang name muhammad hasri ni cikgu fizik aku. Cikgu ni cikgu masuk air gila kot. Die ada trademark die dalam kelas. Kalau kitorang semua tak buat keje die bagi. 

Dia langsung tak denda kitaorang, Tapi die just selalu cakap " HAMPAS TEBU " nye korang semua. Saya bagi keje macam makan kacang pun tak bole siapkan kan. hahahha
Selalu yang kena aku la...hahaha...best bila cikgu ni mengajar. hahah.

Then syuhaida ni kawan aku. Dan2 la pulak die bole tnya cikgu aku ni aku masa kecik2 nakal ke tak an.
Then cikgu aku jawab baik nya 

" rasa azim dulu ngan sekarang still happy go lucky,gila2,geli2.tp dh makin matang la.lama gak xjmp dia ni dkt 4 thn dh.hope he still remember me until im die... "

hahahah..yang aku tak tahan nye die le cakap aku ni geli2. Entah dengan sape saya geli2 pun saya xtau cikgu. hahaha...

Ape saya boleh cakap you always in my heart untill now. Never forget you cikgu! :-)
Dan semua cikgu2 yang penah ajar saya mesti ingat. Tak pernah lupe sekali pun. 

Bak kate pepatah... Anak murid ni bagaikan kain putih yang dihantar atau diamanah kan oleh ibu dan bapa nya. Dan cikgu la yang menjadi pen dan pembimbing macam mana corak nya akan kelihatan. hehheh

So Thanks untuk semua pelajaran dan nasihat semua ckgu yang dah bimbing saya..Really appreciate it!. heheh



No comments:

Post a Comment