Tuesday 2 August 2011

Couple VS Teman Rapat


Ok, Bagi aku kapel ni bagus. Sebab bila ko kapel dengan seseorang ko akan dapat layanan seratus peratus dari pasangan korang. 

Tapi bagi aku pula teman rapat lagi bagus. haha

Ok la..let say, kalau korang kapel then suddenly korang gaduh. Aku yakin korang tak kan bole jadi baik macam dulu sebelum gaduh kan.. Sebab ape? Sebab masing2 ada perasaan ego.

But, Bila korang teman rapat. Aku jamin even teruk macam mana pun korang gaduh. Aku rasa hubungan korang tak kan hilang. Insyaallah.. hee

For me i rather choose teman rapat. Bab aku tak nak hubungan yang aku jalin cepat putus bila ada masalah atau gaduh. Plus pulak aku trauma dengan couple2 ni. haha

Sakit sangat bila orang yang kita sayang tinggal kan kita kan. For the last thing, Dont think if you are closed with someone, you cannot love each other. 

Come on, love will exist whatever relationship you made with someone you like or admire. :-)

Nenek pesan : ajim nanti dah ada kerjaya hidup senang baru le pikir pasal pasangan k. Kalau tak ada calon pilih je sesiapa yang rapat dengan ajim.

*emm boleh pakai ke ape nenek pesan ni? Kalau yang rapat dengan ajim semua dah ada calon macam mana.? Ajim la pishang nanti nenek. huhu.



9 comments:

  1. hahaha comel gile pesan nenek kau XD

    tu la yg plg menakutkan and x bes bila couple. bila dah gaduh mostly x dpt kawan balik cam sedih gile.

    betul and line ke-7 tu aku sgt setuju :Db. well ppl said its impossible for a guy n a girl to be friend/bestfriend. lame2 mesti ade ape2. tp aku tetap rase it depends on the person itself :3

    ReplyDelete
  2. Dayang: hahha..ntah nenek aku merepek je owh...klau nak pilih kwan2 mang susah la kan..:-P

    emm tu la psal aku lbh plih teman rapat..bab klau ko gaduh teruk mna pn still ble berkwan mcm dulu2 kan.hee

    emm tu la psal...its depends la mcam ne orang nak wat kan..xsalah kalau bestfens ble bcinta kan. :-)

    ReplyDelete
  3. hahaha tu ar, dgn kawan mmg susah sikit. haha ada chances lari la plak sume kawan nnt parah lak kan XP

    yeah. tp aku respect la org da break pastu still can talk mcm kawan baik even mungkin sebelum tu tacing2 gak ar amik mase nk heal tp lepas tu okok je :D

    mmg xsalah pun. jap x paham sekejap statement kau. haha xpe aku buat2 paham je la senang XD

    ReplyDelete
  4. jap...ada chances lari la plak? mksd ko? aku agak blur dicni...xpe dmi ko aku wat2 xblur k..hahhah

    emm kre ko respect aku la ni..?hahha...bab aku dah clash ngn ex aku..aku ok je...ble je ckp sprti biasa..hehehe..

    Eh xpham ke? hahaha...aku pn xbpe pham dah ni....hahhaha

    ReplyDelete
  5. aii kau ni tetibe jd lampy lak :)) maksud aku, kalau target kawan baik ni kekadang dorg lari. tu yg xbes tu. certain ppl xleh accept perubahan dr kawan ke couple. paham dah?

    if that's the case then respect la XD *tabik* bukan senang oo. sesetengah org berdendamdendum. some berbencibencian. bla3. bagus la if leh baik balik :D

    ye la ayat kau aneh aneh mmg la susah nk paham :))

    eh t aku bg muet nye tips n links tu :D smlm da cari dah. aku ade bookmark. :3

    ReplyDelete
  6. hhahah..aku lak kna lampy kan..siut je..dah ayt ko anehaneh je..aku jd aneh..haha..emm tol tu..klau org dah anggap kwan. kdang2 doang xkan trima jd lebih kn..so sblm jd kwan ape ag..cintan2 la dulu.hahah

    hahha..aku ok je ngn ex aku. tapi xtau la die berdendam ngn aku ke ape an. bab die yang nak memutuskan hubngn. so aku cool je la walaupn skit kan. heee

    eh ayat aku lak aneh. emm,ni msty sbb kwan ngn ko..bab tu jd aneh ckit.hee

    Wokeh dyang. terbek la..thanks wei crikan. Ko la kwan aku pling terbek dan ANEH penah aku jumpa. :-)

    ReplyDelete
  7. ye laa aku rase aku tulis dah cukup simple mimple dah kau boleh blur pulak, pastu salahkan aku aneh lak. cis xleh jadik ni. hahahaha, tp kekadang cintan dulu pun xleh, terkejut larik terus la sebelum jd kawan :)) kesimpulannye depends kat manusia tersebut la.

    ala kalau korg da ok tu maksudnye ok la tu. well aku pun perempuan, so tau la gak, slalu kalau dah xsuke ke berdendam ke x de maknenye nak okok. :3 hee osm la tu.

    tu ar aku ajak masuk club aneh kau xnak :)) xpasal aku dpt semua anugerah aneh/pelik/exotic/unik etc. pasni ape la plak agaknye. |D

    ahaha perlu laaa ANEH tu kau nk tulis besar2. sebaik x capslock bold. isk isk. dan dan la aku baik kan kalau x aneh belaka :P xde hal la. senang je. bila kau nak? anta by email? pm? ym? aku letak dlm notepad je. haha

    ReplyDelete
  8. hahha...simple ko trouble kot bg aku nak pham..hahhaha...emm ciskek, nak bals dendam ar tu kan...:P yess aku sokong depend pda org la kan..:)

    owh bru aku tau pmpn mcam ne..so ko klau dah bengang kt org ko msty xnak ada pape relate ngn that guy tu kan...:P

    emm club ko aneh cgt la dyag..agak sukar tuk aku join bersama klub aneh ko tu..haaha..emm ko tggu je la...bnda ni msty ada ag..ko akn dpt gelaran bru nye..heee

    emm mna ada..bnda tu auto la jd besar...aku pn xperasan owh..hehhe...emm ko anta aku kt YM la...eh xyah la..kat email aku la...:)

    ReplyDelete
  9. eh aku xperasan lak kau ada reply sini :))

    xpe xpe. skrg da paham da kan? XD penat dah aku terangkan tu kalau x paham tu mmm, kau buat2 paham je pun xpe la. aku hepi dah XD

    hahaha bukan semua la. aku tgk org jgk. kalau the guy tu cam baik, aku pun jd x sampai hati. bengang2 mana pun aku mesti akan sampai tahap aku x sampai hati n maafkan jgk org tu. aku suke cabar diri sdri cam ckp ngn diri sdri 'sedangkan Allah blh ampun kan dosa hamba2 kenape aku xleh nk maafkan org?' hee camtu la :D

    hahaha cis kek betul kau ni kan pakcik. xpe xyah join pun xpe. biar aku sorg2 special sket.

    ReplyDelete