Wednesday 10 August 2011

         

Haritu aku ada makan kedai mamak dengan kawan2 aku. Then ada seorang perempuan ni datang.
member kawan aku jugak. Die cari tempat duduk tak ada. 

So die ambil kerusi duduk sebelah aku. Aku dah segan gila dah masa tu. Aku kenal die tapi tak pernah bertegur.

Haritu dan-dan la boleh lak dia duduk sebelah aku kan. Aku lak bila dah ada perempuan yang aku tak kenal lepak sekali aku memang akan jadi pendiam dengan sendiri nya.

Motif - Sebab aku segan nak bercakap bila ada orang yang aku tak pernah cakap. lagi-lagi perempuan. hahaha


So, Aku tak tegur pun die dulu. Then tiba-tiba die buka beg tangan die. * aku ingat nak bagi aku ole-ole ke ape an. haha
Rupanya die keluarkan kotak rokok. Aku ingat die nak bagi kat kawan aku. Yela maybe kawan aku suruh pegang kan ke ape an.

Then tetiba die amik sebatang then die bagi kotak rokok tu kat aku dan cakap " rokok nak tak? "

Ciskek tol...aku dah la tak hisap. Die boleh lak pelawa aku. Aku cakap " No Thanks " * Ceh speaking lak aku owh..poyo je..haha

Then kawan aku mencelah. Ko pelawa dekat die sorang je yang tak hisap. Ape kata ko pelawa kat kitorang yang hisap ni. Lagi bagus. haha
Perempuan tu cuma sengeh dan gelak-gelak je.. haha

Dalam masa yang sama aku cakap dalam hati macam ni..

" Alahai..asal la ko hisap rokok owh..Tak gemar betol aku tengok perempuan hisap rokok..haha 
kalau laki tu tak ape la juga..Jatuh pangkal rahim ko nanti disebabkan rokok baru kau tau..Dah tak dapat lahirkan anak nanti..hehe "

Serius aku tak suka sangat tengok perempuan hisap rokok. Masa tengah lepak tu aku lepak kejap je. Then aku blik. Aku cakap la nak masuk ofis banyak kejer..*Padahal alasan je. haha

Tak tau la kenapa aku tak suke..rasa macam..... haish ! kenapa la ko hisap benda tu..Buat rosak jantung je..huhu


But Bagi aku perempuan yang hisap rokok tak semestinye jahat. Bagi aku ada perempuan yang macam ni lagi baik dari perempuan yang biasa-biasa..hehe

Then, Berdasarkan pengalaman yang aku ada selama hidup lebih kurang 20 an ni..aku tak akan assume orang dari pandangan pertama..Its totally wrong..:-)


No comments:

Post a Comment