Tuesday 6 September 2011

 


Raya tahun ni aku balik kampung raya kedua..
Not to happy but still ok and feel the raya day tu..hahaha


Malam sebelum raya aku try semua baju aku nak pakai bila balik kampung. Emm nak kata kan tahun ni aku bayar membazir shopping bagai. hhaha


Macam aku dah tempah baju melayu. Then aku beli lagi satu baju melayu sebab aku tengok baju tu aku berkenan then aku terus la beli. hahha *Boros kan? hahha


Then aku pun decide baju yang aku tempah tu aku bagi kat abang aku yang number 2 angah. Die pakai memang ngam dan lawa. Aku pulak pakai baju yang lagi satu la warna hijau. hehhe



Pendekar Bujang Lapok kan? haha


My Princess!! hehe




Dah lepas try baju semua. Aku kira bajet nak bagi duit raya kat anak2 buah aku dan saudara mara aku.
Waaa!! for the first time aku bagi duit raya.. its hard to believe kan? hahhaa






Masa bagi duit raya tu sumpah aku rasa lain sangat dan terasa raya tu owh. Yang lawak nye kan.....
Aku keluar je sampul raya makcik aku nampak. 


Then terus die jerit macam ni " Anak-anak semua cepat beratur!! pakcik ajim nak bagi wet raya.." 
Perh!! beratur terus semua anak2 buah aku owh..masing2 keliling aku. Masa tu la aku rasa seronok sangat. Nasib baik cukup duit raya aku sampul owh. hahhaha


Masa aku bagi duit raya tu aku rasa macam aku dah jadi ayah kot. dah bole tanggung anak orang. hehhe..
Terasa nak kawen cepat la pulak..nak ada beby!! hahhaha



Insyaallah lagi 3 atau 4 atau 5 tahun k. hehe



6 comments:

  1. hehehe ! amboiii , nk duet raye jugk "pkcik ajim" :D

    ReplyDelete
  2. hahhaa....duit raye tuk ain aabis dah...hahahaha

    ReplyDelete
  3. alaaaa , knp tak reserved kn utk ain ? ksian ain , dhla susa nk dpt duet rye dr "pkcik ajim" ni . hehehe :D

    ReplyDelete
  4. ain: hahaha...reserve xberbayar mang senang la kna amik orag kot...hahaha...emm,xpe2..dtg umah msty ada nye...heheheh

    ReplyDelete
  5. hehehe ! kan ajim yg kene byr kt ain , tu yg kne reserved kn utk ain . bgtau bile de uma ain dtg nk duet rye je , ok tak ? hehe :D

    ReplyDelete
  6. hahahha..ok2....boleh je..jnji dtg umah la...hahha....emm ajim tiap2 mggu ada umah..:D

    ReplyDelete