Tuesday 19 July 2011

THE WAY BETWEEN GIRL AND BOY


Assalammualaikum pembuka bicara. hehe

Hari ini kawe nak cerita pasal perlakuan atau tingkah laku perempuan dengan lelaki.

Sounds weird right? But you guys need to read this entry first, Then you guys will get what i meant. :-)


Aku ni suka merayap tengok tingkah laku orang, Then aku ternampak ada dua kawan perempuan ni jalan pegang-pegang tangan.
Tapi masa aku tengok dorang tengah pegang-pegang tangan tu aku anggap biasa la tu kan.
Yang membuat kan timbulnya tanda tanya pada aku bila dorang peluk kuat-kuat then cium-cium.



Haish! Tengok macam lesbian right? But the truth is kaum hawa ni memang macam TU tingkah lakunya.

So No wonder la kan kalau dorang buat benda-benda tu semua. haha


Tapi!! Macam mana pulak kalau lelaki yang buat serupa macam perempuan buat.?
Haa...mesti korang bila nampak je korang akan assume dorang ni gay la ape la kan.
Kan dah timbul fitnah. haha
Dan paling nyata korang akan rasa geli bila tengok kan? haha





Even, aku sendiri pun geli nak pegang tangan kawan aku dan laga-laga pipi. haha
* Plus aku penah trauma dengan bapuk-bapuk dan gay nak ngorat aku. eeuww, memang aku geli..syiallaa puiii!..haha


So Kenapa ye bila perempuan buat kita tak kisah dan kenapa laki buat kita ambil kisah?
emmm.....Mungkin dah dari azali kita berpendapat macam tu kot. haha


Aku penah gak tnya kaum perempuan. So ni la jawapan kaum hawa


Aku: Kenapa ko peluk cium die sesama sendiri? Korang lesbian ker?


Gurl: haish ko ni jim. Perempuan kan memang semulajadi ada sifat penyayang, So no wonder la kalau kitaorang buat macam tu.


Aku: aik..habis kalau laki yang buat macam tu kenapa orang anggap geli atau gay? laki pun ada sifat penyanyang owh. huh!


Gurl: haha,itu masing-masing punya tanggapan la jim.


Aku: Emm ok. Alasan dan jawapan yang agak tak menjawab soalan aku. haha


* Kira macam ni la perbualan kitaorang. Kalau tertambah mintak maaf. haha


Ok, The moral on this entry is: Dont ever-ever judge a people from the first sight. Need to know first then you will know. haha


By the way, Kata-Kata pujangga ada berkata gak "Dont judge a book by its cover". So sme je la ape yang aku cakapkan tu. haha



4 comments:

  1. betul..perempuan bile salam mesti nak cium pipi kan? tapi laki tak ade..sebab kami golongan perempuan ni penyayang..ehhe

    ReplyDelete
  2. cik pija: hahahha....abis laki xpenyayang la ye? laki pn penyanyang kot..cme mlas nak tnjuk je..pmpn je over acting..hahaha

    ReplyDelete
  3. ish jangan lah kate mcm tuh,sampai hati kan.

    ReplyDelete
  4. hahaha...xdala..grau2 je la..emm tp pmpn mang mcm tu da perngai doang..xle wat pe dah...heheh

    ReplyDelete