Thursday 28 July 2011

MODEL - THINKING

Aku suka tengok model, Tapi aku tak suka bila orang yang ada kena mengena dengan aku sama ada keluarga ke awek ke ex-gf ke kawan ke atau ape-ape pun la jadi model. Kalau orang yang aku sayang jadi model lagi la aku tak suka. hahaha


Emm sebab aku tak suka orang jadi model ni  first nya, You need to show off your body shaped to someone else or maybe to the world. Hahaha


And the second one, you need to touch someone or maybe hug someone if you are shooting in partner session.


So, is it good or not.? For me it is not looking good at all. :-P


Kenapa perlu tayang bentuk tubuh badan pada orang lain, Sedang kan benda tu adalah untuk ditayang kan for your future husband/wife? 


Dan kenapa pula perlu terpaksa peluk-peluk orang lain semata-mata untuk dapat kan gambar yang cantik?Bukan kah elok benda tu dilakukan pada orang yang kita sayang je?


Seriusly, Sape je yang berkawan dengan aku nak jadi model memang aku akan nasihat dulu. The reason why is im totally doesnt like it. Kalau orang yang aku sayang pulak nak jadi model, memang 100%  la aku akan halang dan larang. 


Tapi kalau berdegil gak ape aku le wat. I dont have the right to control someone kan.? hehe


So, Thats all i can say. i have attached the model picture below. And you guys just need to think and choose your own way ok..hehehe










No comments:

Post a Comment