Monday 26 September 2011



Masa Depan


Emm nak cakap pasal masa depan ni serius aku tak ada idea owh..
Aku nak masa depan yang cerah..Tapi aku baru ada hold diploma certificate..Rasa macam ada diploma ni tak cukup je owh nak dapat masa depan yang cerah.






Kawan aku ada cakap, At least kalau nak dapat masa depan yang cerah kena hold degree cert. Emm tapi tu la..Aku tak tau bila aku nak sambung belajar ni. Adeh! nak sambung tapi aku tak nak susah kan ayah aku lagi nak kena tampung aku sebelum aku dapat pinjaman. huhu


Secara tak langsung aku dah tangguh dulu degree aku selama setahun. Setahun dah aku kerja ni. TApi duit baru kumpul cikit je ni. 


Yela enjoy je banyak owh..hahaha






Emm papa pun aku ingat nak sambung awal tahun depan. Tapi aku tak tau lagi sama ada nak wat fully ke PJJ study.


Plus pulak aku rasa macam dah malas je nak bergelumang dengan buku2 bagai owh..Ahh....tak best nye nak kena amik test semua owh..Otak aku dah tepu dah ni nak terima semua nye..hahhaha






Papapun aku mintak aku le dapat ape yang aku impikan..:-)

No comments:

Post a Comment