Wednesday 21 September 2011




Akhirnya......Benda yang aku mahukan selama ni aku dah dapat..! Great Job Ajim! I love u..haha

Emm nak cakap pasal benda tu..Benda yang aku maksudkan tu benda yang penting dalam hidup aku.
Pasal benda ni juga la aku selalu kena perli dengan kawan2 sebaya aku dekat klang. Haram toi...haha

Yela mana tak nya kan,..Dorang semua dah dapat benda tu. Aku je yang lambat dapat bab aku tak ada masa nak buat benda tu..Heee..

Haaaa...Benda yang aku maksud kan tu adalah LESEN KERETA...Hahahha

Akhirnya aku dapat juga buat lesen ni dengan berjaya nye..
Masa test JPJ tu serius sumpah aku cuak gila..Tipu la kan kalau orang yang amik test tak cuak kan..

First aku buat internal test, bukit parking dan 3 penjuru..Tapi dalam ketiga-tiga halangan tu aku paling takut 3 penjuru..Aku tak tau kenapa..Orang lain semua takut bukit. Bagi aku biasa je bukit. yang 3 penjuru tu aku paling takut. Yela...setiap kali test aku wat langsung tak consistent owh..Haha

Then masa test JPJ alhamdulillah aku lepas semua owh. Punya la aku gembira kan. Hee..

Tapi benda yang aku paling tak suka pegawai JPJ yang test aku tu muda tapi poyo giler owh. Menyirap je aku bawak kete masa tu. Huh!



Tapi kan aku tak kisah sangat bab die dah lepaskan aku.. Hahah
So Thanks dan syukur la pada tuhan sebab membenarkan aku lepas test JPJ ni. Hee

Lepas ni aku nak bawa kereta, Ranap la duit aku nanti pergi kat minyak dan Tol jalan. Hahaha



2 comments:

  1. wow congrats ajim ^^ .
    same like me.okid pun takut tang penjuru tu.haha

    ReplyDelete
  2. hahar , aku pon takut kat penjuru . takut termati enjin . hehe . tp okay laa . lepas sume . hahar .

    ReplyDelete