Thursday 27 October 2011





Perh lama juga tak update blog ni..Ada rasa nak update la pulak malam ni..haha


Tapi tak tau la nak update ape.
Emm papa pun aku just nak beritahu yang aku sekarang dah jadi pakcik atau lebih dikenali pak uda. haha


Perh tua dah aku sekarang an dah bergelar Pakcik! haha


Masa kakak ipar aku nak melahirkan anak, Aku rasa something yang aku sendiri tak tau owh.
Lama gak aku pikir masa aku dapat tau yang aku nak dapat anak buah.


Aku rasa macam tak percaya yang aku dah ada anak buah! haha
First aku tengok baby tu..Aku rasa happy sangat dan tetiba je aku terpikir aku nak anak juga. dan aku nak jaga anak aku sendiri. haha


Okay fine, lepas je aku pergi melawat hospital tengok baby tu aku terus pergi beli katil tuk baby tu..
katil tu aku bagi sebgai hadiah tuk baby tu. Baik dan bertanggungjawab kan pak uda ni sorang? hahah



Haa...Ni Katilnya..Buruk tapi ok la ada kelambu sekali kan..haha




Then lepas dah beli katil aku bagi duit kat baby tu. Senyum baby tu dapat duit banyak. Dengan mak ayah dia sekali suka owh..hahha



Ni la dia anak buah aku
- Sitti Umairah Binti Norazlan - 

2 comments:

  1. 1st anak buah eh? bile lahirnye? aku 2nd anak buah lahir 30sept hr tu..hehe..

    ReplyDelete
  2. whoa congratulations !!
    (ceyy macam awak jadik ayah pulak kan. hehe)
    btw, katil tu ok je lah.nice :)
    and that baby pon sangattt lah superduper cute. wee ~~

    ReplyDelete